بیوگرافی

بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش

5/5 - (2 امتیاز)
بیوگرافی پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش
 پانیذ برزعلی

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش متولد دهه 60 در تهران می باشد و در یک خانواده کم جمعیت زندگی می کند.[/box]

پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش متولد دهه 60 در تهران می باشد. پانیذ برزعلی گرچه در عرصه تلویزیون شناخته شده نیست ولی او در عرصه تئاتر فعالیت های زیادی داشته است.از کارهای او در تئاتر می توانیم “اینجا تهران است  ” را به کارگردانی و نویسندگی فرشید مصدق نام ببریم.

وی در یک خانواده کم جمعیت زندگی، و در حال تحصیل در رشته بازیگری می باشد.بازیگر سریال لحظه گرگ و میش هیچ فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارد تا از حواشی در عرصه بازیگری به دور باشد تا بتواند تا به دور از حاشیه موفقیت های بیشتری دست یابد.

پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی به مدلینگ ، نقاشی و موسیقی علاقه مند است ولی هدف اصلی خود را هنرپیشگی می داند و اگر هر کدام از این علایقی که دارد در کار هنرپیشگی او خللی به وجود آورد آن را کنار خواهد گذاشت.

اولین تجربه او در تلویزیون سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی است و کارگردان سریال تعبیر وارونه یک رویا نیز از بازی او برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی احساس رضایت دارد.

ازدواج و همسر پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی بازیگر خوش آتیه تلویزیون و تئاتر ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

پانیذ برزعلی در سریال لحظه گرگ و میش

پانیذ برزعلی در سریال لحظه گرگ و میش

پانیذ برزعلی در سریال لحظه گرگ و میش بازیگر نقش حنانه دوست یاسمن است که نقش یاسمن را المیرا دهقانی بازی می کند.حنانه قصه داستان سریال لحظه گرگ و میش در شهر آبادان در یک اردوگاه جنگ زدگان زندگی می کند و در رشته پزشکی قبول می شود و برای تحصیل به تهران آمده و با یاسمن آشنا شده و به خانه آنها می آید.آز آن طرف هم پسرعمویش به زور می خواهد با حنانه ازدواج کند ولی او نمی خواهد با پسر عمویش ازدواج کند و پسرعمویش برای او مشکلاتی در دانشگاه و خانواده یاسمن به وجود می آورد و…

کارگردان سریال لحظه گرگ و میش در مورد نقش حنانه در سریال گفته است:یکی از بهترین شخصیت‌های سریال من شخصیت حنانه است. دختر جنگ‌ زده‌ای که برای مادرش دارو می‌خرد، برای خواهرش کتاب می‌خرد و در پایان یک پزشک درجه یک می‌شود.

پانیذ برزعلی اینستاگرام

مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌ ای اصیل در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است.

روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

پانیذ برزعلی کار کردن با جیرانی و اسعدیان را یک استارت فوق العاده برای خود در عرصه بازیگری می داند.

نظرتان در مورد بازی پانیذ برزعلی و آخر داستان قصه نقش حنانه ی سریال لحظه گرگ و میش در قسمت نظرات این مطلب بنویسید.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

پیشنهادها:

بیوگرافی المیرا دهقانی

بیوگرافی پاشا رستمی

بیوگرافی ناصر سجادی حسینی

بیوگرافی نیکی نصیریان

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی حسام منظور

بیوگرافی مانی رحمانی

بیوگرافی عسل مردی

بیوگرافی سیما تیرانداز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا